KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Warga Emas Hidap Penyakit Jantung Dibelasah Tiga Lelaki Tanpa Belas Kasihan Kerana Memberhentikan Kereta

loading...

Rabu lalu, seorang warga emas memberhentikan keretanya di tengah jalan raya kerana berada dalam keadaan tidak berapa sihat. Kejadian itu dilaporkan berlaku di Pulau Pinang.

Disebabkan itu, warga emas berkenaan telah dibelasah oleh tiga orang samseng jalanan yang menaiki motorsikal kerana telah menyebabkan mereka merempuh keretanya yang tidak bergerak itu.

Menurut World of Buzz, seorang netizen bernama Tan Poh Poh berusia 45 tahun kemudian menjadi saksi kejadian dan telah memuat naik status di Facebook selepas insiden itu.

Menurut Tan, semasa kejadian dia dari Jalan Scotland sedang dalam perjalanan ke Jalan Ayer Itam kira-kira jam 3.45 petang. Dari jauh, dia ternampak sebuah kereta berhenti di tengah jalan, sebaik sahaja melepasi jejambat.


Tan kemudian memerhatikan kereta itu kerana bimbang memikirkan jika pemandunya adalah seorang warga emas dan ternyata firasatnya itu benar.

Tiba-tiba sebuah motorsikal dinaiki tiga orang lelaki ditunggang dengan laju melepasi keretanya dan merempuh kereta warga emas itu kerana tidak sempat menekan brek. Namun, ketiga-tiga mereka tidak cedera teruk akibat perlanggaran itu.

Salah seorang lelaki itu mengamuk, berjalan ke arah tempat duduk pemandu kereta dan menarik lelaki warga emas itu keluar. Tanpa teragak-agak, dia terus menghentam warga emas berkenaan tanpa belas kasihan.

Apabila saya toleh, saya lihat muka warga emas itu sudah berdarah,” kata Tan.

Sebaik melihat keadaan lelaki itu, Tan segera keluar dari kereta untuk menghalang lelaki itu. Penunggang motorsikal itu menyalahkan warga emas berkenaan kerana berhenti di tengah jalan, menyebabkan kemalangan berlaku dan telah mencederakan kakinya.

Disebabkan itu, dia mendesak dan terus menerus menuntut ganti rugi daripada mangsa yang pada ketika itu berlumuran darah.




Sumber: KwongWah
loading...

0 Response to "Warga Emas Hidap Penyakit Jantung Dibelasah Tiga Lelaki Tanpa Belas Kasihan Kerana Memberhentikan Kereta"

Post a Comment

ONLINE