KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

WISMA MEWAH MILIK DATO Aliff Syukri Yg Bernilai 25 JUTA Memang Bakal Buat Korang Tercengang !!!

loading...
INI WISMA BERNILAI 25 JUTA MILIK DATO' ALIFF SYUKRI

#Perrggggh. Itu sahaja yang kami boleh cakap! Memang agak terkasima apabila #Dato' Aliff Syukri menerusi laman Instagramnya memaklumkan bahawa rupa wajahnya bakal terpampang di bangunan yang bernilai >RM 25 Juta!

Amat mengujakan lagi, #wisma mewah yg memakan belanja sebanyak RM 2 juta untuk kos renovasi itu adalah hasil titik peluh selama ini menempuh dugaan sebagai #pengasas produk kecantikan. Kami Salute lah Dato!

Gambar Bangunan Wisma Mewah milik Dato' Aliff Klik DI SINI





> "Saya sedang melihat progress di bangunan wisma baru saya..Bermula berniaga di pasar tani 2 tahun dan menjaja dari pejabat ke pejabat dan dengan berkat kesabaran dan usaha dulu…... tiada kata-kata yang boleh saya ungkapkan… hari ni merupakan hari yang paling dan sangat bersejarah dalam hidup…saya, isteri saya, team d’herbs stokis pengguna mak abah nenek dan kontraktor semua…..."





> "Insyaallah bangunan wisma yang berwarna hijau dan bertemakan logo @dherbsworldwide yang mempunyai rumah pengawal persendiriaan dengan lif 4unit & tanah persendirian seluas seekar setenggah & size banggunan seluas 32000sq juga akan dipagar & dilengkapi dengan power lif yg besar,sky caffe, beauty spa,& private parking ini dlm 1 bumbungn..hhhahahaha ini baru lah dinamakan wisma dan bukan lot kedai biasa yg saya diami sekrang ya......"



> "saya ingin buktikan syarikat melayu bumiputra juga mampu duduk sama tinggi & berdiri sama rendah dengan syarikat antarabangsa yang saya contohi selama ini iaitu avon..syukur penat lelah saya amat berbaloi..saya rasa seperti berangan-angan…..bangunan wisma ini berada di lokasi stategik ditengah bandar kota damansara daerah petaling jaya wisma bernilai rm 25juta & kos renovasi mencecah rm2juta!! saya seakan-akan bermimpi dengan pencapaian saya pd umur 27 tahun tanpa bantuan/tajaan/pinjaman dr mana-mana pihak......"




loading...

0 Response to "WISMA MEWAH MILIK DATO Aliff Syukri Yg Bernilai 25 JUTA Memang Bakal Buat Korang Tercengang !!!"

Post a Comment

ONLINE